Under mars månad fick tomtar på Loftet ett representationskontor

Anderssons Conditori i Sköna Sjöbo!

http://www.anderssonsconditori.se/index.html

Det var där som jag bestämde mig,

med råd av Nyföretagarcentrum,

att köra igång på allvar med att skriva på beställning.

Under samma tid blev Sjöbo Kartong hovleverantör av förpackningsmaterial

Det första tryckeriet av vanliga datapapper blev Tomtemuseet.

Månaden innebar också ett reportage om blues favoriterna Pelle Linberg Band

Men månaden innebar bara att ha roligt och nå framsteg:

en hemsk olycka drabbade några bekanta.

Loftet fick en livsviktig anledning att uppmana: låt inte era barn bada själva!

Dessutom inträffade kort efter detta en episod som startade

tomtar på Loftets officiella och våldssamma protest mot våld!

Amatörstudion Beathoven studio fyllde 25 och Körslaget började på tv.

Det innebar också det Officiella startskottet på Loftets satsning på Team Jakob.

När jag, Patrik Ek, träffade Jakob Samuel himself av en slump på mitt kontor,

så gav jag honom löftet att stödja till 100%, vilket han tackade hjärtligt för!

Och Teamet gick vidare med en gång,

jag var övertygad om att Team Jakob skulle vinna.

Och till sist skulle man utan tvivel kunna säga att jag fick rätt.

Därefter var det plötsligt April och resan visade sig bara ha börjat…